2009年1月8日 星期四

現代經典@俺は...第五回...結婚したよ!

真係死成個老襯,哈哈哈!

其實今日幫著數台做咗1個item,雖然超趕急叫我開工,知道個規則仲係咁,反而今日令我有一個好大嘅意外收獲(大秘密)!不過大大話話,從starz時期到依家,真係足足第五次着結婚禮服。我心諗又多一個老婆仔,再多2次就集齊7個,我就係韋小寶啦!(がんばってるよ!)
我今次嘅parter係黛黛,真係好令女呀!(客套話)同好Deep V呀!咪睇我吔兩個以為好輕鬆咁就賺咗個show,其實D tag就多數字同亂到爆,真係估唔到緍紗店開倉可以平到呢!(收咗現代經典$)。

其後個班超熱情嘅女職員係咁比佢吔捉住影相,都唔之係唔係氹人開心,個個都勁賣口乖讚人,又話睇過你做乜做乜,不個奇怪嘅係佢吔真係講得出晒我做過D乜架wor!(勁!係佢吔勁咋!)








沒有留言:

張貼留言