2009年1月5日 星期一

賣飛彿@公會戰第一名

我近期嘅賣飛彿,當然離唔開食啦!又係冬天時份,又係各大節日期間,什麼韓國菜、Pizza、片皮鴨、羊腩煲、打邊爐、燒嘢食、仲有最近成日留戀嘅印度素食店。以上食品都曾經出現係我個肚,真係D嘢未變屎前我就變咗肥仔啦!睇嚟我應該係呢個海嘯期間殺返條血路,同公司講 (即係官方稱為張永霖先生) 開番個淨食節目先得啦!真係韓國菜有韓國菜味,片皮鴨有片皮鴨味(じょうだん),但係羊腩煲真係好好味!
但係我已上所講嘅都未必係元兇!真正嘅兇手就係近期Funtown一大輪鋤D公會戰再加上呢個零食組合!
今次賣飛彿就係呢個零食套餐,合共$28左右,當然係7仔貨品啦!不過Calbee Cheese Crisps同Meiji galbo (がルボ チョコ) 就唔係間間7仔都有售。

不過只要比心機做一件都係會成功嘅(包括D人應為嘅無聊事),就係第一次係呢個Game嘅公會戰結果,係係自己個公會內得第一名,同重咗幾磅囉!真係要快D跟番自己1月個plan,跑番多D步同keep好D體能,萬一場場都要打五局就真係......

沒有留言:

張貼留言